bravonettelekommunikacio.jpg

Telekommunikáció

 

Szeretne olyan telekommunikációs megoldásokat alkalmazni, melyek használatával irodája mindig ott van, ahol Ön? Kézzelfogható szakértői elemezések alapján, konkrét, tervezhető költségek és fejlődés mellett nyújtjuk ezt Önnek.

Az irodában számtalan eszköz található arra, hogyan tartsa a kapcsolatot ügyfeleivel, partnereivel, de mi történik, ha átlépjük az iroda küszöbét, vagy az országhatárt? Költségnövekedéssel, vagy a kapcsolatok átmeneti felfüggesztésével kell számolnia.

  • Felmérjük cégének kommunikációs szokásait és ezzel kapcsolatos költségeit és kielemezzük az így kapott adatokat.
  • Egy olyan telekommunikációs rendszer ajánlatot kínálunk Önnek, mely a korábban említett szempontok szerint számokban egyértelműen mérhető sikereket hoz Önnek.

Telekommunikációs megoldásokat nyújtó divíziónk, akár egyszerű kommunikációs feladat, akár komplex rendszerek tervezésében, kiépítésében is megtalálja az Ön cégének leginkább megfelelő megoldáscsomagot.

Megoldásaink

Virtuális VoIP

VoIP megoldások

VoIP megoldások, virtuális cégek

Minek venni telefonközpontot, ha van "felhő"? A VoIP technológia lehetővé teszi, hogy adathálózaton keresztül továbbítsunk hangot, függetlenül attól, hogy adathálózat intranet vagy az Internet. A Voice over IP a hagyományos telefonhálózat (PSTN) helyett a TCP/IP kommunikációs protokollt használja a digitális csomagokká alakított hang továbbítására. A VoIP szóval azonos értelemben használják az IP telefónia kifejezést is.

A VoIP kedveltségének és terjedésének több oka van:

  • A hagyományos telefonáláshoz képest jóval alacsony árak.
  • Az egyidejűleg több telefonvonal használatának lehetősége és egyéb kényelmi szempontok.

 

A VoIP alkalmazására jó példa a Skype nevű alkalmazás,szolgáltatás. Az AVAYA rendszerei lehetővé teszik, hogy különböző szolgáltatóktól, különböző vonalakat és percdíjakat használjanak, így a rendszer mindig a legolcsóbb irányba indítja a hívásokat, pl. a vezetékes hívások a vezetékes szolgáltató, a mobil hívások a mobil szolgáltató és a külföldi hívások az Internetes, VoIP-s szolgáltatón át jöjjenek létre.Természetesen ezzel a rendszerrel az is megoldható, hogy csak az IP (SIP) szolgáltató felé terel minden hívást, aminek az a nagy előnye, hogy náluk nem kell (magas) előfizetési díjat is fizetni, csak a lebeszélt percek díjkötelesek, vagy akár ingyenesek is lehetnek, ha a hívott cég is csatlakozott a szolgáltató rendszeréhez. Továbbá a fenti három fő irány között egy IP alapú telefonközpont, pl. Az IP Office akár egy „átjáró” is lehet, így akár mobilról is tudunk külföldre olcsón telefonálni, ha először behívunk a cég IP Office rendszerébe, és csak onnan tárcsázunk külföldre.

Az Avaya platformra (Media Server-ekre és Media Gateway-ekre, hálózati eszközökre) épülő VoIP megoldások a 99.999%-os, ipari szabványnak tekinthető rendelkezésre állását nyújtják. A megoldások egyaránt kiterjednek a trunk-oldali és a mellékoldali IP telefónia területére. Tisztán VoIP konfiguráció esetén a hang és adat ugyanazon a konvergens IP hálózaton közlekedik.
A telefonálás a számítógépeken futtatott speciális alkalmazások, vagy ún. IP telefonok, SoftPhone-ok segítségével lehetséges. A megoldás nagy előnye, hogy a számítógép-hálózat mellett nincs szükség külön telefonhálózat kiépítésére.

A korábban telepített hagyományos Avaya/Lucent telefon rendszerek, gond nélkül kiegészíthetők az IP alapú megoldásokat támogató egységekkel, azaz a korábbi beruházások védelme mellett, képes elmozdulni a vállalat a korszerű VoIP technológia irányában. Így fokozatosan állhat át egy új rendszerre, megtartva a hagyományos rendszer minden eddigi szolgáltatását, készülékeit.

További VoIP megoldásokkal kapcsolatos információért, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!

Avaya